dinsdag 8 april 2014

Nieuwe afleveringen van 'De Wereld van K3' mét Josje Huisman!


Nieuwe afleveringen van 'De Wereld van K3' mét Josje Huisman!

'De Wereld van K3' is terug bij de TROS!

In de nieuwe serie die vanaf dinsdag 23 februari van start gaat nemen de K3 meisjes Kristel Verbeke, Karen Damen en het nieuwste lid Josje Huisman de kijkertjes mee op een fantastisch ritje door hun verrassende wereld.

In het programma leren de drie meiden de kids iedere dinsdag en woensdag knutselen, koken, tekenen, dansen en zingen.

Dierenrubriek
In de dierenrubriek bezoekt Kristel Verbeke met Martin Gaus de dierentuin om meer te weten te komen over de dieren.

Ze gaan op zoek naar herten, kamelen, everzwijnen, neushoorns en zélfs een jachtluipaard!

Kookrubriek
Elke week 'K3-en' Kristel Verbeke en Josje Huisman een gerechtje.

Iets 'K3-en' wil zeggen dat je van iets lekkers iets 'gekkers' maakt. Zo maken ze van een saaie tosti een 'tiktoktosti' en van flensjes een heuse flensjestaart.

Tekenrubriek
De meiden leren van een tekenaar eenvoudige dieren en objecten tekenen, bijvoorbeeld apen, vlinders en auto’s.

De kijkers thuis kunnen alvast papier en kleurpotloden klaarleggen om meteen mee te tekenen!

Knutselrubriek
K3 maakt elke aflevering een leuk knutselwerkje. Zij denken daarbij aan het milieu want Karen Damen, Kristel Verbeke en Josje Huisman gooien nooit iets onnodig weg.

Alles is opnieuw bruikbaar. Ze laten zien hoe je van een pakje drinken een cool tasje maakt, hoe een plastic fles een lavalamp wordt of hoe een oude jurk een leuke handtas wordt.

Dansen met Josje Huisman
Iedere aflevering legt Josje Huisman, de nieuwe aanwinst van de meidengroep, een dansje uit van een populair K3-liedje.

K3-Karaoke
De meiden van K3 Karen Damen, Kristel Verbeke en Josje Huisman praten over hun lievelingsliedjes en vervolgens zingen de K3 karaokestars de lievelingsliedjes van de drie meiden.

De liedjes zijn ondertiteld dus iedereen thuis kan uit volle borst meezingen.

Afsluiting
Elke aflevering sluit af met een K3-liedje zodat de kijkertjes thuis kunnen meezingen en dankzij de dansles van Josje Huisman ook kunnen meedansen.

59 opmerkingen:

  1. joepieeeeee terug de wereld van k3 met JOSJE

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi k3 josje karen kristel door blijven k3 josje karen kristel kozen josje huisman groot fijn sahayra k3 josje karen kristel kozen k3 wanneer josje groot fijn k3 josje karen kristel groedtje sahayra

      Verwijderen
    2. hoi k3 josje karen kristel door blijven wanneer josje groot fijn sahayra hebben k3 josje karen kristel poster k3 josje karen kristel 27 september feestje verjaardag komen k3 josje karen kristel groot fijn sahayra josje karen kristel groedtje dikker knuffelen mooi zingen blijven zingen mij blijven k3 josje karen kristel groedtje kikker knuffelen sahayra

      Verwijderen
  2. wisten jullie dat josje vroeger samen was met den anthony van karen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 1 APRIL hahahahahahahhahhaahahahahhahahihihihihihihiihohoohohheheheheheheh

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is echt een mega cool programma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben blij det er de wereld van k3 is met joje huisman ik vin karen,kristel en natuurlijk joje de luekste kinder film en ik hoop det k3 heel lang gaat bestaan egt heeeeeeeeeeeel lang ik wens k3 en de fans van k3 een pretige paasen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is kei leuk !!
    Maar kan je nog eens uitleggen hoe je die portemonee maakt???
    Ik ben het vergeten.

    Groetjes Kato

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super de wereld van k3 met Josje.
    Deze wereld van k3 vind ik iets toffer als de vorige wereld van k3.
    Met de dansjes die josje iedereen leert , zal binnenkort iedereen op de k3-liedjes danseneeld.
    Nog heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes met De Wereld Van K3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super blijf zo verder doen !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de nieuwe wereld van k3 is super tof
    nu zijn er veel meer leuke dingen

    ik zal elke keer weer kijken zeker weten


    doe zo verder
    groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de wereld van k3 met josje is echt super tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. de wereld van k3 is echt super tof



    groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de wereld van k3 is tof!!!
    suuuuuuuuuuper tof!!!
    doe zo verder!!!


    lieve groetjes,emma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is super tof met josje.met die domme katleen was het niet tof

    BeantwoordenVerwijderen
  14. sam burggraeve (ik ben een meisje)12 april 2010 om 19:44

    het klikt goed tussen karen kristel en josje maar josje klinkt even mooi als katleen vindt ik toch

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super tof programma doe zo voort

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik vind het heel fijn met Josje maar met Katleen
    vond ik het ook fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. waarom zitten er geen jongens bij k3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik vind de wereld van k3 veel leuker met josje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. k3 is een meisjes groep waarom moeten er dan jongens bij ik vind de wereld van k3 fijn met ze allebei

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super josje doe zeker zo voort

    BeantwoordenVerwijderen
  21. de werld van k3 is super ?x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik vind kristol en karen en natuurlijk josje de leukste en mega super tofen mega mindi ook kussjes laura

    BeantwoordenVerwijderen
  23. josje jij bent de beste

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ktistol jij bent mooi en knap

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik ben op je i love jouxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    hier mijn tel.031174278

    groetjes marco

    BeantwoordenVerwijderen
  26. doe het ik hou zo veel van jou
    (ook van josje en karen)maar ktistol jij beter kusjes en veel van marco(14jaar)xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. VEELE VEELE kusjes aan josje karen en kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De wereld van K3 Is te nice eja^^

    BeantwoordenVerwijderen
  29. morgane calluy1 mei 2010 om 09:48

    ik vind het super leuk dat het trug de wereld van K3 is

    groetjes morgane

    BeantwoordenVerwijderen
  30. josje is egt megaa goe en de nieuwe wereld van k3 is veel toffer

    BeantwoordenVerwijderen
  31. K3 is supper tof met Josje erbij !
    en de nieuwe wereld van k3 is veel toffer ik kijk er elke dag naar !

    BeantwoordenVerwijderen
  32. K3 is super tof met josje de afleverigen zijn ook leuk! Echt kij tof!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. een hele toffe programma...maar..waarom is het anders

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. een heel hle toffe programma maar soms mis ik er èèn jammer:(

    BeantwoordenVerwijderen
  35. heej meisjes julie zijn een kei goed taem doe zo verder groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  36. mijn favoriete is karen want ze zingt heel mooi maar de andere meisjes zingen ook super

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik vind dat de wereld van k3 super tof is en het is leuker met josje ma jullie moeten daarom nie zo veel slechte dingen zeggen over katleen iemand zij dat katleen zwanger was en drm stopte dus niet veel zeuren en ik vind ddat je bij de werld van k3 veel leert :D xx

    Groeten zeg me naam niet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. IK luister nu op tv de wereld van k3 zijn leidjes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ik vind het super tof met josje
    leuker dan vroeger met dat dansen en tekenen en koken...

    groetjes anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  40. K3 was altijd al de Max maar met Josina is het dubbel zo leuk doe zo verder Josje,Karen,Kristel <33!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. hallo,
    ik ben echt super grote fan van jullie
    jullie stralen als engelen op het podium
    doe zo verder veel succes
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  42. een vraagje voor josje:
    wat wou jou als beroep doen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. K3 is echt heel tof geworden!!!
    En ook natuurlijk omdat josje erbij is!
    De wereld van k3 is veel leuker met dat knutselen & koken& het dansen:Ik ken onderstussen alle dansjes!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. ik vindt de wereld van k3 heel tof met josje ook met kathleen vroeger hier mijn telefoon:0474/425.719 ook mijn adres: dorpstraat 705A leefdaal 3061 stuur een briefje a.t.b

    BeantwoordenVerwijderen
  45. leuk de wereld van K3 soms wel minder leuk maar meestal is het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  46. jullie website is supper tof doe zo verder

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Heey Karen,Kristel&Josina:p
    Ik vind de wereld van K3 heel erg leuk,
    doe zo verder en jullie liedjes zijn PrACHTIG!
    'K ben echt blij dat jullie zo lief zijn met alle kinderen , doe zo verder!!
    (Karen de naam Sky is mega mooi)Xx
    Kzou echt blij zijn met een mama als jou en jullie haar is altijd mega mooi zeker dat van jou Karen!


    Lieve Groetjes Shawney! XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  48. mijn kleine zus zijn dol op juli zij is blij da juli door gaan met de programma van k3 en zij vind juli ook supper leuk op hallo k3 zij vind het liedje van juli ook supper leuk groetjes patricia en nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  49. josje,you're the best!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik ben blij dat het Josje het is geworden. Ik heb 1 vraag en dat is: Gaan Karen en Kristel nou wel uit k3 of niet? Mijn e - mailadres is: joaspaka@upcmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  51. er is toch een nieuwe wereld van k3?

    BeantwoordenVerwijderen
  52. josje je kan als je wil meer song maken zou je dat willen want je bent super cool ik ga een paar vragen stelen voor onze school krant denk je soms aan solo?wat zijn je hobby's?vertel eens over je hobby's?gaan kristel en karen nu ook uit de groep en wanneer?er is toch een nieuwe k3?wat is je lievelings eten?ben je blij dat jij gewonnen bent?vertel nog wat veel meer over je zelf en kristel en karen en k3 en hallo k3 stuur ales naar inge.deman2@gmail.be.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. De wereld van k3 is echt kei tof.
    Alleen spijtig dat Josje zo Nerderlands is.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen